Benvenuti à i nostri siti web!

E donne ùn cunnosci micca i sicreti in i tovaglioli sanitari.Sceglie i tovaglioli sanitari ghjusti hè cum'è ùn avè micca u vostru periodu.

E donne ùn cunnosci micca i sicreti in i tovaglioli sanitari.Sceglie i tovaglioli sanitari ghjusti hè cum'è ùn avè micca u vostru periodu.

5

A "zia grande" hè un "visitatore frequente".I calculi mostranu chì ogni donna passa circa 3-8 anni "sagnante" in a so vita, eccettu per a gravidanza è a lattazioni.

Dunque, da a prima volta chì una zitella hè ghjunta à u so "periodu" in a so adolescenza, avemu ancu stampatu u sigillo di relazione "semi-permanente" cù tovaglioli sanitari ~

E zitelle è e sorelle sò i posti più vulnerabile è sensittivi in ​​u corpu, è avemu bisognu di piglià cura extra, soprattuttu durante a menstruazione.

I tovaglioli sanitari sò articuli dispunibuli per l'usu persunale, è a so qualità hè strettamente ligata à a nostra salute fisica è mentale.

I tovaglioli sanitari debolmente traspiranti rendenu i parti privati ​​umidi è stuff, chì ponu facilmente riproduce i batteri, induce u dolore abdominal menstruale, prurito è ancu prublemi ginecologichi ~

I tovaglioli sanitari cù una piccula capacità di assorbimentu dormeranu di notte, sguassate durante l'eserciziu di ghjornu, è sentenu l'odore di sangue in tuttu, chì face chì a ghjente si sente imbarazzata è soffocata.

Per quessa, per impediscenu a penetrazione di tovaglioli sanitari in u mercatu, u filmu di fondu di plastica PE hè utilizatu à u fondu, ma questu riduce assai a permeabilità di i tovaglioli sanitari.

In particulare in l'estate, pudete sudà mentre pusatu, accumpagnatu da un tovagliolu sanitariu stuffy è ermeticu, chì hè un infernu sofferenza.


Tempu di post: Jul-01-2022