Benvenuti à i nostri siti web!

I tovaglioli sanitari ùn sò micca inventati in i tempi antichi, allora cumu hè u periodu menstruali di a donna "a prova di fuga"?Vietnam Macchine per i tovaglioli sanitari

I tovaglioli sanitari ùn sò micca inventati in i tempi antichi, allora cumu hè u periodu menstruali di a donna "a prova di fuga"?Vietnam Macchine per i tovaglioli sanitari

微信图片_20220708144342

Duranti a Prima Guerra Munniali, l'infermieri francesi anu truvatu chì u materiale di cellulosa era megliu per assorbe u sangue menstruali cà i strisce di tela quandu vestiva e ferite per i suldati chì tornanu da u campu di battaglia.

L'invenzione di "cotone di fibra" hè aduprata in diversi fasciati dispunibuli è prudutti cunnessi.

In u risultatu, l'infermiera sò stati inspirati per fà i so "tovaglioli sanitari dispunibuli" da u cuttuni o di u furmagliu imballatu cù u riferimentu à u metudu di scaccià i bandages di palla.

À questu puntu, i tovaglioli sanitari muderni anu finalmente un prototipu di basa.

À l'iniziu di l'anni 1920, a Cumpagnia Americana Kimberly-Clark hà lanciatu un napkin sanitariu chjamatu Kotex marca, chì hà fattu chì i tovaglioli sanitari entranu in un statu di sviluppu mudernu.

Cù u passaghju di u tempu, e donne in u mondu ùn anu micca bisognu di preoccupassi di i tovaglioli sanitari.
Ma l'omu mudernu ùn deve micca preoccupatu di i tovaglioli sanitari, allora chì deve fà e donne antiche?

In particulare quandu e donne antiche anu affruntatu l'avventu di u so periodu menstruali, cumu si deve impediscenu a fuga laterale?

Dopu tuttu, i tovaglioli sanitari sò un pruduttu chì hè apparsu solu in i tempi muderni, ma "big aunts" ùn sò micca novi.Vietnam Sanitary napkin machinery.

ghjente cumuna
In fatti, à l'epica di a dinastia feudale in u mo paese, e donne avianu digià una cunniscenza basica di stu tipu di cose.

Ancu s'ellu ùn ci hè micca manera di trattà cun ella cum'è perfetta cum'è in a sucietà muderna, pò esse basamente superà l'infezzione è i risichi cunnessi chì e zie maiò ponu purtà.
In cuntrastu, in a sucietà primitiva, a manera di e donne trattatu "grande zia" era in realtà abbastanza robusta.

A causa di a scunniscenza di sta situazione, e donne cattivi ùn piglianu micca in seriu, o ancu solu truvà una manera di asciugà.

Cù u passaghju di u tempu, quandu u sensu di vergogna di a ghjente hè diventatu più pisanti è più pesante è avianu una cunniscenza più profonda di e cose cunnesse, gradualmente cuminciaru à truvà una suluzione à a "zia grande".

À l'iniziu, e donne antiche li piacia à imbulighjà un pezzu di saccu nantu à un bastone di lignu è mette trà e so gammi.

In questu modu, ancu s'ellu si trova a situazione currispundente, u sangue chì scorri pò esse assorbutu da u linu.

Ma dopu tuttu, hè solu ligatu cù tela, è a so absorption d'acqua hè veramente limitata.Dunque, l'effettu propiu di questu anticu "tovagliolu sanitariu" hè assai peghju di ciò chì avemu imaginatu.
Micca solu, perchè a produtividade media di e società antiche era relativamente bassu, tali ogetti tendenu à esse riutilizati.

Dopu ogni usu, a ghjente cumuna l'hà da toglie è pulita in casu d'emergenza.

Ancu s'ellu hè assai cunfortu à aduprà, hè ancu u metudu più economicu.

dignitarii
Per a ghjente ordinaria, l'imbarazzamentu di a vita li face avè da risolve tali cose in u modu più simplice.

Ma per i dignitarii, ùn ci hè ovviamente micca una tale preoccupazione.

In affari cunnessi, i dignitari utilizanu cuttuni o sita è altri materiali megliu per fà "ropi menstruali".

Ancu s'ellu ùn hè micca paragunatu cù i tovaglioli sanitari muderni, hè ancu cunsideratu igienicu è cunvene.
Dopu quì, per migliurà a capacità d'adsorption di "pannu menstruali", i dignitarii inventavanu carta d'erba mischjata cù frasche di pianta è cuttuni.

Per mezu di a capacità assorbente di a carta di paglia è a dolcezza di u tela di cuttuni, u livellu di cunfortu di a tela di l'eclissi in quellu tempu facia a ghjente suspirà cù emozioni.
Ma ancu cù tutti questi sforzi, e donne antiche anu sempre una alta probabilità di cuntrazione di e malatie relative.

Hè statu difficiule per parechje persone per capiscenu chì a ghjente ordinaria hè infettata da queste malatie principarmenti perchè ùn anu micca manera di cambià e so cundizioni cunnessi.

Perchè ancu i dignitarii "soffrenu"?

In fatti, u mutivu hè assai sèmplice, vale à dì, l'antichi ùn anu micca assai attente à u periodu menstruali di e donne.

In tali circustanze, quandu e donne ùn anu micca focu annantu à a prutezzione di a so sicurità fisica durante u so periodu menstruali, sò propensi à e malatie ginecologiche.

Dunque, pudemu vede in parechji ducumenti storichi chì l'expectativa di vita media di e donne hè in realtà relativamente corta.
u matrimoniu precoce è a nascita di i zitelli
Hè vale à dì chì e donne cinesi antiche eranu digià maritate quandu avianu solu tredeci o quattordici anni.

À questu tempu, a "zia" hè apparsu pocu fà.

Ma assai pirsuni ùn anu micca sanu cumplettamente l'orrore di a so zia, è sò digià entrati in u periodu riproduttivu, è u so periodu fisiulogicu ùn serà micca disturbatu.

À quellu tempu, ùn ci era micca restrizioni di pianificazione famigliali oghje, cusì parechje donne rurale puderanu sente u periodu di u so periodu menstruali, chì era ancu assai cortu.

Dunque, in u so parè, solu trattà cun ella, è questu tipu di cose passerà prestu.

Quandu aghju invechjatu è ùn pudia più avè figlioli, a mo menstruazione guasi ferma.

In questu modu, l'omi è e donne in i tempi antichi avianu una cunniscenza più superficiale di u periodu riproduttivu.
Fortunatamente, cù l'avanzamentu è u sviluppu di a tecnulugia, e donne muderne ùn anu più da preoccupassi di tali cose.

In cunfrontu cù l'antichi, e donne chì campanu in a sucità muderna sò senza dubbitu cuntenti, è questu ùn hè micca solu riflessu in a prevenzione di parechje patologie, ma ancu in i cambiamenti in a percepzione di a ghjente di u statutu suciale di l'omi è di e donne.


Tempu di post: Jul-11-2022