Benvenuti à i nostri siti web!

I forbici pneumatici in i parti di a macchina di maschera, sapete cumu aduprà?

I forbici pneumatici in i parti di a macchina di maschera, sapete cumu aduprà?

微信图片_20220708144446

Chì sò i principali parti pneumatici di a macchina mascara? Macchinari napkin Sanitary Argentina

I principali cumpunenti pneumatici cumuni di a macchina di maschera: cilindru, valvula solenoide, articulazione pneumatica, processore di fonte d'aria, trachea, etc.

Ciò chì guida i forbici in a machina di maschera ?

I forbici pneumatici sò principarmenti aduprati per taglià è crimping diversi fogli di metalli, tubi è plastichi.I forbici pneumatici sò guidati da l'aria compressa, cusì ci deve esse un compressore d'aria prima di l'usu.L'aria compressa furnita da u compressore d'aria cù una pressione di 0.4-0.6Mpa pò esse usata nurmalmente culligandu i forbici pneumatici à a trachea.

Cumu aduprà e forbici pneumatiche di a macchina di maschera

1. Assicuratevi chì a pressione di l'aria (compressore d'aria) hè spenta prima di a stallazione convenzionale di a pala è u corpu.

2. Cunfirmà a pressione di l'aria specificata da u corpu (a pressione di l'aria utilizata da a dimensione di u corpu hè ancu diversa)

2. L'usu di a lama deve esse usata quant'è pussibule in u valore mediu di a durata di travagliu di a pala.

4. Dopu l'usu, a pressione di l'aria (compressore d'aria) deve esse disattivata per un mantenimentu faciule.U compressore d'aria deve esse cunnessu à un filtru di l'acqua per impedisce u vapore di l'acqua chì causa a lama è l'internu di u corpu à arruggini.Asciugà a molla è u pistone cun un pappu seccu è applicà u burro per verificà se l'anellu di pistone hè invechjatu.S'ellu ci hè un prublema cù a capacità di tagliola, verificate prima s'ellu a pressione di l'aria hè in u intervallu specificatu è s'ellu a lama hè dannata o deformata.

Precauzioni per e forbici pneumatiche di a macchina di maschera

1. Prestate attenzione à a pressione di l'aria specificata per u corpu principale.A pressione di l'aria utilizata per u corpu principale hè diversa in grandezza.S'ellu hè troppu chjucu, affettarà a capacità di a lama.S'ellu hè troppu grande, facilmente causarà danni à a pala è a rupture di u pistone in u corpu principale.

2. U vitu centru di a lama è u corpu principale sò fatti di materiali speciali è ùn ponu micca rimpiazzati.L'usu di viti di sustitutu pruvucarà a viti di u corpu principale per "ream" è causanu danni à a lama, è u reaming di u corpu principale ùn serà micca utilizatu di novu.

3. A lama ùn deve micca aduprà articuli fora di i rigulamenti è fora di a specificazione di u valore di capacità.

4. Quandu rimpiazzà a pala, a pressione di l'aria deve esse disattivata è "forbici vioti" deve esse evitata.

4. Evite falà di u corpu è di u blade.Argentina Machinery napkin Sanitary


Tempu di post: Aug-16-2022