Benvenuti à i nostri siti web!

A diffarenza trà diaper è pantaloni pull-up articuli età applicabile Vietnam Machinery napkin sanitarie

A diffarenza trà diaper è pantaloni pull-up articuli età applicabile Vietnam Machinery napkin sanitarie
Comu sapemu, l'attività fisica di i zitelli diventanu più è più abbundanti da 3 mesi.Parechje zitelli punch è calci ogni volta chì cambianu i pannolini, è diventa sempre più sfida per i genitori di cambià i pannolini.Parechji parenti pensanu erroneamente chì i pantaloni pull-up solu bisognu à esse usatu quandu u zitellu pò caminari à l'età di unu.In fatti, ùn sò micca.Mentre u zitellu diventa attivu, i pantaloni pull-up ponu esse utili!
50

I zitelli chì amparanu à marchjà dopu à l'età di unu anu bisognu di pantaloni pull-up ancu di più.À questu tempu, u zitellu deve esse furmatu per urinate è defecate, per quessa, hè più còmuda di tirà i pantaloni, chì equivale à portà una biancheria intima di cuttuni per u zitellu, chì pò ghjunghje à u scopu di furmazione è impedisce à u zitellu di chjappà. pantaloni.

In ogni casu, i diapers è i diapers sò più adattati per i zitelli, perchè caccanu più spessu, è ùn ponu micca stà è perde u significatu di utilizà pantaloni pull-up.Per quessa, i genitori di i zitelli sò cunsigliati di sceglie diapers per i so zitelli, è a stretta di diapers pò esse aghjustate in ogni mumentu, chì hè fastidiu per aghjustà.


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022