Benvenuti à i nostri siti web!

A tovagliola di a zia inventata in Giappone si vende bè ?L'omi utilizanu ancu a zia tovagliola?Machineria di tovaglioli sanitari giamaica

A tovagliola di a zia inventata in Giappone si vende bè ?L'omi utilizanu ancu a zia tovagliola?Machineria di tovaglioli sanitari giamaica

微信图片_20220708144342

Introduzione: I tovaglioli sanitari sò una necessità di ogni ghjornu necessariu per e donne.Certi netizens anu dettu chì quandu parechji prudutti sò scontati durante u festival di shopping, ùn pudete micca cumprà altri prudutti.I tovaglioli sanitari deve esse furnitu.Si pò dì chì i tovaglioli sanitari occupanu una pusizione assolutamente impurtante in a vita di e donne.

U mondu hè pienu di meraviglie.Cum'è un articulu esclusivu di e donne, i tovaglioli sanitari sò apparsu in Giappone cum'è stili "masculi".Appena sta nutizia hè surtita, hà suscitatu a curiosità di a maiò parte di i netizens.L'omi ùn sò micca cum'è e donne.Hanu periodi ogni mese.A cosa serve questi tovaglioli sanitari per l'omi ?

In fatti, i "tovaglioli sanitari" di l'omi ùn sò micca un novu pruduttu.In u Giappone, sò stati nantu à i scaffali per un bellu pezzu.I "tovaglioli sanitari" di l'omi sò stati inizialmente pensati per facilità l'anziani.

L'anziane di u Giappone hè assai seriu, è parechji anziani campanu solu senza a cura di i so parenti è i zitelli.Anziani è fragili, anu a paura di l'incontinenza quandu esce da u ghjornu, è hè assai inconveniente è periculosu per alzà a notte.Per quessa, a Cumpagnia Kao hà migliuratu u "tovagliolu sanitariu" adattatu per l'anziani utilizendu a forte assorbimentu d'acqua di i tovaglioli sanitari.

Parechje persone ùn pensanu micca cusì.Ùn hè micca questu "pannolu per adulti"?I diapers sò sempre relativamente incomodi da portà.Hè difficiuli per l'adulti di portà diapers per i zitelli, è ancu i pirsuni micca qualificati trovanu difficiuli, micca solu per l'anziani cù a mobilità limitata per portà elli stessi.L'usu di tovaglioli sanitari hè assai più còmuda è più adattatu chì i diapers.

In ogni casu, quandu i "tovaglioli sanitari di l'omi" sò stati lanciati prima, ùn eranu micca populari cù u publicu.Da una banda, anu interrugatu u prublema di capacità, è da l'altra banda, anu a paura di a fuga laterale.In risposta à i dubbii di u publicu, Kao hà fattu parechje migliure à u "tovagliu sanitariu di l'omi", è infine hà lanciatu un napkin sanitariu chì pò assorbe un grande flussu è hè chjucu è portable, chì hà guadagnatu u favore di u publicu.

In Giappone, i "tovaglioli sanitari di l'omi" ùn sò micca solu per l'anziani, ma ancu supportati da certi ghjovani.U gruppu utilizatori di stu pruduttu spiciali hè sempre assai largu

1. E persone chì amanu a pulizia

Un netizen straneru hà fattu una metàfora chì dopu chì un omu urinate, una parte di l'urina ferma in a "pipa", cum'è a pipa d'acqua quandu rega i fiori, ancu s'è u rubinettu hè chjusu, ci sarà sempre acqua in a pipa. , è ùn hè micca "" "Shake it off" l'avete pulita, è scorri lentamente cù u tempu è si mette nantu à i mutandine.

Dopu un bellu pezzu, pruducerà un odore peculiar, chì hè insupportable per e persone chì amanu a pulizia.Un pezzu di napkin sanitariu hè attaccatu, chì pò assorbe l'urina residuale assai bè, è pò esse mantenutu pulitu è ​​igienicu cambiendu regularmente, è ùn ci sarà micca un odore peculiar.

2. Pacienti cù hemorrhoids

L'emorroidi sò un sintumu assai cumuni, a ghjente hè più o menu disturbata, ma a gravità hè diversa.Sì l'hemorrhoids sò severi, ponu scopre durante a caminata, oozing sangue è pus, chì ponu esse vergogna si mette nantu à i vostri pantaloni.Metà un napkin sanitariu pò risolve stu prublema è evità a probabilità di fà un scemu di sè stessu in a folla.

3. Pacienti cù incontinenza urinaria

L'omi anu avutu prublemi cù a prutata.S'ellu ci hè un prublema, pruvucarà ancu incontinenza urinaria, cum'è i sintomi chì si trovanu quandu i musculi di u pianu pelvic sò debuli in e donne.Per tali persone, i tovaglioli sanitari sò ancu essenziali.

Inoltre, i "tovaglioli sanitari di l'omi" sò ancu populari cù i picciotti adulescenti è i prufessiunali sedentariu.I picciotti adulescenti anu emissioni di notte.A mette in tovaglioli sanitari pò evità di cambià a biancheria intima duie volte à ghjornu.Per l'occupazione sedentaria, cum'è i cunduttori di merci à longa distanza, sta tovagliola sanitaria hè ancu più bona nutizia, è ùn ci hè più bisognu di ùn avè micca serviziu.Quandu eru in a zona, aghju "ghjucatu salvaticu".

Ci sò ancu diversi stili di "tovaglioli sanitari di l'omi" nantu à u mercatu, chì sò ligeramente diffirenti da quelli utilizati da e donne in u disignu.L'enfasi hè nantu à a mità di fronte, è a forma hè più larga in u fronte, è più si torna, più si ritrae.strettu.

U mo paese hà ancu introduttu "tovaglioli sanitari per l'omi", ma ùn hè micca cusì populari cum'è in Giappone.In l'indagine di a vuluntà publica, assai omi anu dettu chì ùn anu mai intesu parlà di questu, ma a maiò parte di l'omi ùn anu micca dimustratu u rifiutu è dicenu chì puderanu pruvà.

In fatti, prima chì stu pruduttu escissi, l'omi anu utilizatu tovaglioli sanitari, ma solu anu utilizatu tovaglioli sanitari per assorbe u sudore.

Certi netizens anu revelatu una volta chì anu utilizatu "artefatti" durante a furmazione militare per evità a sudazione eccessiva è l'imbiancatura è a sbucciatura di i pedi.Stu "artefact" hè u tovagliolu sanitariu.L'anu ingaghjatu in i scarpi, è l'effettu di assorbe u sudore hè sorprendentemente bonu!Ci sò ancu alcuni cavalieri da takeaway chì mettenu pads sanitarii in i so caschi.In quantu sò rimpiazzati diligently, ponu mantene a testa secca in tuttu u ghjornu ancu in u clima caldu.

In quantu à a prospettiva di "tovaglioli sanitari di l'omi" in u nostru paese, pudemu aspittà, ma l'omi devenu attentu à rimpiazzà quandu l'utilizanu.Dopu tuttu, hè faciule fà crià bacteria si copre i so pusizioni privati ​​​​per un bellu pezzu.

Conclusioni: Un picculu numeru di persone hà dettu chì l'articuli spiciali di e donne sò pensati per l'omi, chì facenu chì l'utilizatori si sentenu scomodi è si sentenu "di a mamma".In fattu, un pruduttu hè pensatu per furnisce comodità à a vita di e persone, è ùn ci hè bisognu di ricusà per via di preghjudizii preconceived.In più, cum'è una necessità di ogni ghjornu cumuni, i tovaglioli sanitari ùn sò micca discriminati da u sessu.Ùn ci hè bisognu di etichettalli.Finu à ch'elli ponu benefiziu u publicu, sò boni prudutti.Jamaica Machinery Napkin Sanitary


Tempu di Postu: Aug-11-2022