Benvenuti à i nostri siti web!

Tovaglioli sanitari in forma di T made in Fujian India Macchine per tovaglioli sanitari

Tovaglioli sanitari in forma di T made in Fujian India Macchine per tovaglioli sanitari
Requisiti basi chì l'imprese duveranu avè
pruduttu-1

I. Design è ricerca è sviluppu

1. U software di modellazione 3D è u software di rendering 3D sò usati per analizà i requisiti di prestazione di i tovaglioli sanitari cum'è a lunghezza, a larghezza, u gradu R di l'ale, a circonferenza tridimensionale è a morbidezza.

2. In u disignu di u produttu è a fase di finalizazione, a prova di irritazione di a mucosa vaginale è a prova di allergie di a pelle deve esse realizatu per verificà a prova di tossicologia.

3. Durante u disignu di u produttu, a permeabilità deve esse pruvata è verificata, è a quantità di infiltrazione ùn deve esse menu di 4,8 g.
Siconda, materie prime

1. A materia prima riciclata di rifiuti ùn deve esse usata per pruduce i prudutti di tovaglioli sanitari, trà i quali l'indicatori di sicurezza è igiene di carta di liberazione, tessuti non-tessuti è film di supportu devenu esse conformi à e disposizioni di 4.3 in GB 15979-2002.

2. pulp fluff deve scuntrà i bisogni di i prudutti superiore specificata in GB / T 21331.

3. A resina super assorbente deve cunfurmà cù GB / T 22875.

4. A carta di liberazione deve cunfurmà cù GB / T 27731.

5. A carta di liner assorbente deve cunfurmà cù QB / T 4508, in quale l'altezza assorbente horizontale ùn deve esse menu di 28 mm / 100 s.

6. A carta senza polvere deve cunfurmà cù GB / T 24292.

7. I tessuti non-tessuti anu da cunfurmà cù GB / T 30133, è u pH deve esse in a gamma di 5,5 ~ 8,0, è a densità lineale deve esse in a gamma di 1,19 dtex ~ 1,8 dtex.

8. L'adesivu hot melt deve cunfurmà cù e disposizioni di HG / T 3698.

9. U filmu di basa deve cunfurmà cù GB / T 27740 è GB / T 4744.

10. I sustanzi high-molecular in materia prima deve cunfurmà cù e disposizioni di GB / T 22905, è u residu di monomeru di l'acidu acrilicu ùn deve micca più di 500 mg / kg.

11. I rifiuti è e materie prime riciclate ùn deve micca esse usatu in materiali di imballaggio chì cuntattate direttamente i prudutti.U cuntenutu tutale di piombo, cadmiu, mercuriu è cromu esavalente in i materiali di imballaggio di carta ùn deve micca più di 100 mg / kg, u cuntenutu di metalli pesanti (calculati cum'è Pb) in materiali di imballaggio plasticu ùn deve esse più di 1,0 mg / L, a quantità tutale di i solventi residuali ùn deve micca più di 5,0 mg / m2 è i solventi di benzene ùn deve esse rilevatu.
III.Prucessu è Equipamentu

1. Una linea di produzzione automatica cuntinuu cù una vitezza di produzzione di micca menu di 600 pezzi / min deve esse aduttatu in tuttu u prucessu da l'alimentazione à a produzzione off-line di i prudutti finiti.

2. A macchina di imballaggio automaticu deve esse aduttatu per l'arrangiamentu automaticu di u filmu, l'insaccatura è a sigillatura.

3. In u prucessu di pruduzzione, u sistema d'ispezione visuale di a macchia deve esse aduttatu per identificà automaticamente è rifiutà i prudutti substandard.

4. L'equipaggiu d'isolamentu di polvera hè utilizatu per cuntrullà u capeddu di u capeddu è u polu in u prucessu di produzzione, è a cullizzioni di polvera hè fatta regularmente.

5, l'ambiente di u situ di produzzione deve esse disinfettatu da l'ozonu;U cinturione trasportatore, a macchina di imballaggio di u mediu, u bancu di travagliu, e mani manuali è u pianu di u campu deve esse disinfettati cù disinfettante.

6, l'indicatori di igiene ambientale di a produzzione duveranu risponde à i seguenti requisiti:

A) U numeru tutale di colonie bacteriale in l'aria di l'attellu di assemblea è imballaggio deve esse ≤ 500 cfu/m3;

B) U numeru tutale di culunie bacteriale nantu à a superficia di u travagliu deve esse ≤ 15 cfu / cm2;

C) U numeru tutale di culunie batteriche nantu à e mani di l'operatori deve esse ≤100 cfu / manu, è ùn deve esse rilevatu micca battìri patogeni.

IV.Ispezione è prova

1. ispezzione materia prima

Si deve esse furnutu cù una macchina di prova di trazione di computer, tester di morbidezza di computer, analizzatore UV, misuratore di bianchezza digitale, forno di asciugatura elettrotermale a temperatura costante e altre apparecchiature di prova, chì ponu pruvà a forza di trazione, dolcezza, bianchezza è umidità di materie prime. Macchine per i tovaglioli sanitari

2. Inspection di prucessu di fabricazione

In u prucessu di pruduzzione, un sistema d'ispezione visuale di macchie cù una precisione micca menu di 0,2 mm deve esse equipatu per identificà automaticamente è rifiutà i prudutti di scarti secundari.

A linea di imballaggio deve esse equipatu cun un detector di metalli cù una precisione di micca menu di 1,0 mm per a rilevazione automatica di metalli di i prudutti.

3. Inspection di i prudutti finiti

Duverebbe esse equipatu di tester di tassu di assorbimentu, pH meter, fornu elettrotermalu di essiccazione a temperatura constante, tester di trazione di computer è altri strumenti di prova, è avè a capacità di teste di u tassu di assorbimentu di l'acqua di u produttu, tasso di assorbimentu, pH, umidità consegnata, forza di sbucciatura adesiva. è altri indicatori.
5, impegnu di qualità
1. Sutta a cundizione di u trasportu, u almacenamentu è a vendita normale, u fabricatore hà da esse rispunsevuli di u ritornu garantitu è ​​di a sostituzione di i tovaglioli sanitari s'ellu sò dannighjati o ùn ponu micca esse usatu nurmalmente per via di difetti di cuncepimentu, di fabricazione è altri motivi in ​​3 anni da l'annu. data di ricezione.
2. Quandu i clienti anu dumande nantu à a qualità di u produttu, anu da risponde à l'ora di 24 è furnisce l'utilizatori cù servizii è suluzioni in un intervallu raghjone in una manera puntuale.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2022