Benvenuti à i nostri siti web!

E duie principali cumpagnie di carta di u Giappone lancianu a cooperazione di decarbonizazione

nutizie 1022

Cù l'avanzamentu di a marea di decarbonizazione suciale è a dumanda di travagliu di decarbonizazione, e duie grandi cumpagnie di carta giapponesi cù sede in a Prefettura di Ehime anu cooperatu per ghjunghje à u scopu di zero emissioni di diossidu di carbonu per u 2050.
Ricertamenti, i dirigenti di Daio Paper è Maruzumi Paper anu una cunferenza di stampa in Matsuyama City per cunfirmà i rumuri di a cooperazione di decarbonizazione di e duie cumpagnie.
L'executive di e duie cumpagnie anu dichjaratu ch'elli creanu un cunsigliu d'amministrazione cù u Japan Policy and Investment Bank, chì hè una istituzione finanziaria di u guvernu, per cunsiderà ghjunghje l'obiettivu neutrale di carboniu di riduce l'emissioni di diossidu di carbonu à zero da u 2050.
Prima di tuttu, avemu da principià per investigà l'ultime tecnulugia, è cunzidira à cunvertisce u carburante utilizatu per a generazione di energia autoalimentata da u carbone attuale à un carburante basatu à l'idrogenu in u futuru.
A cità di Chuo in Shikoku, u Giappone, hè cunnisciuta cum'è a "Cità di carta", è i so prudutti di carta è processati sò trà i migliori in tutte e parte di u paese.In ogni casu, l'emissioni di diossidu di carbonu di sti dui cumpagnie di carta sò solu per un quartu di tutta a Prefettura di Ehime.Unu o cusì.
U presidente di Daio Paper, Raifou Wakabayashi, hà dettu in una cunferenza di stampa chì a cooperazione trà e duie cumpagnie pò diventà un mudellu per affruntà u riscaldamentu glubale in u futuru.Ancu s'ellu ci sò sempre assai ostaculi, si spera chì e duie parti cooperanu strettamente per scuntrà una seria di sfide cum'è e tecnulugia novi.
Tomoyuki Hoshikawa, presidente di Maruzumi Paper, hà dettu ancu chì hè impurtante di travaglià inseme per stabilisce un scopu di a cumunità chì pò ottene u sviluppu sustenibile.
U cunsigliu stabilitu da e duie cumpagnie spera di attruverà a participazione di altre imprese in l'industria per riduce in modu efficace l'emissioni di gas di serra in tutta a regione.
Dui cumpagnie di carta chì s'impegnanu à ghjunghje u scopu di neutralità di carboniu
Daio Paper è Maruzumi Paper sò duie cumpagnie di carta cù sede in Chuo City, Shikoku, Prefettura di Ehime.
A vendita di Daio Paper hè u quartu in l'industria di a carta giapponese, producendu principalmente una varietà di prudutti cumpresi carta è pannolini per a casa, è ancu carta di stampa è cartone ondulatu.
In u 2020, per via di l'impattu di a nova epidemia di pulmonite di a corona, a vendita di carta in casa era forte, è a vendita di a cumpagnia hà righjuntu un record di 562,9 miliardi di yen.
U voluminu di vendita di Maruzumi Paper hè settimu in l'industria, è hè duminatu da a produzzione di carta.Trà elli, a produzzione di carta di ghjurnale hè u quartu in u paese.
Ricertamenti, secondu a dumanda di u mercatu, a cumpagnia hà rinfurzatu a produzzione di salviette è tissuti umidi.Ricertamenti, hà annunziatu chì investirà circa 9 miliardi di yen in l'aghjurnamentu è a trasfurmazioni di l'equipaggiu di produzzione di tissuti.
Scontru a sfida di migliurà l'efficienza di a generazione di energia per mezu di l'avanzamentu tecnologicu
Statistiche di u Ministeru di l'Ambiente di u Giappone mostranu chì in l'annu fiscale 2019 (aprile 2018-marzu 2019), l'emissioni di diossidu di carbonu di l'industria di a carta giapponese eranu 21 milioni di tunnellate, chì rapprisentanu 5,5% di tuttu u settore industriale.
In l'industria di a fabricazione, l'industria di a carta si trova in daretu à l'industria di l'acciaio, a chimica, a machina, a ceramica è l'altri industrii di fabricazione, è appartene à l'industria di alta emissione di diossidu di carbonu.
Sicondu a Federazione Giapponese di Paper, circa 90% di l'energia necessaria da tutta l'industria hè ottenuta da l'equipaggiu di generazione di energia auto-furnita.
U vapuri pruduciutu da a caldaia ùn solu cunduce a turbina per generà l'electricità, ma ancu usa u calore per asciucà a carta.Dunque, l'usu efficace di l'energia hè un prublema maiò in a industria di carta.
Per d 'altra banda, trà i combustibili fossili utilizati in a generazione di energia, a più alta proporzione hè u carbone, chì emette più.Per quessa, hè una grande sfida per l'industria di a carta per prumove u prugressu tecnologicu per migliurà l'efficienza di a generazione di energia.
Wang Yingbin cumpilatu da u "site web NHK"


Tempu di pubblicazione: 22-ottobre-2021