Benvenuti à i nostri siti web!

U periodu di "zia" di e ragazze, 3 tipi di "tovaglioli sanitari" ùn deve micca esse usatu in fretta, attenti à a "ginecologia".

U periodu di "zia" di e ragazze, 3 tipi di "tovaglioli sanitari" ùn deve micca esse usatu in fretta, attenti à a "ginecologia".

微信图片_20220708144410

U periodu di zia hè assai familiar à e ragazze.Dapoi u menarche, fora di gravidenza o menopause, aghju da scuntrà cun ellu quasi ogni mese.Accompagna una donna a maiò parte di i ghjorni, ancu s'ellu vi darà prublemi fisichi o di vita.Porta qualchì inconveniente, ma pò daveru portà certi benefici à u corpu, in particulare u periodu di a zia pò esse usatu per ghjudicà a salute fisica di una zitella.Pò esse dichjaratu chì hè un periodu speciale per e ragazze, per quessa, deve esse trattatu in particulare, cum'è tutti sapemu Duranti u periodu di a zia, avete bisognu di utilizà tovaglioli di zia.Ci sò trè tippi di tovaglioli sanitari chì sò megliu micca aduprà, chì pruvucarà certi danni à u corpu.

Prima: tovaglioli sanitari profumati

E ragazze sò naturalmente affettate da fragranza è volenu sempre vestite bè, cusì e vacanze regulare ùn sò micca eccezzioni.Parechje ragazze sceglienu tovaglioli sanitari profumati.Ancu s'elli ponu copre l'odore durante stu periodu à una certa misura, sò naturalmente Scented tovaglioli sanitari ùn sò micca assai sicuru, perchè qualchi fragrances o additivi sò prubabilmente aghjuntu.Avete da sapè chì i corpi di e ragazze sò assai sensibili durante i periodi spiciali, per quessa, hè megliu micca aduprà quantu pussibule.

Siconda: tovaglioli sanitari cù effettu rinfrescante

U clima hè sultry in l'estiu, è parechje persone sceglienu tovaglioli sanitari freschi perchè si sentenu freschi.Ancu s'ellu si sentenu assai còmode d'utilizà in l'estiu, tali tovaglioli sanitari spessu anu mint nantu à a capa superficia.S'elli sò liberati in u corpu durante l'usu, Destroy l'ambiente àcitu debule in u corpu è riduce a so propria resistenza, chì pruvucarà inflammazione ginecologica s'ellu ùn hè micca attentu, o una situazione più seria.

Terzu: tovaglioli sanitari di maglia

Cum'è e ragazze, tutti sapemu chì ci sò dui tipi di tovaglioli sanitari, unu hè di maglia è l'altru hè di cuttuni.Parechje persone sceglienu a maglia perchè sentenu chì sò respirabili, micca stuffy, è secchi da portà.I tovaglioli sanitari cuntenenu più sustanzi chimichi, per quessa, anu da esse usatu pocu in i periodi spiciali.Dopu tuttu, sò in un statu sensitivu, è hè faciule d'infettà accidentalmente cù inflammation.Jamaica Sanitary napkin machinery.

Riassuntu: I tovaglioli sanitari sò una cosa essenziale per e ragazze, è anu da esse prudente in a so selezzione.Dopu tuttu, deve esse pigliatu in seriu quandu accumpagna u nostru cumpagnu in un tempu speciale.Ùn deve esse sceltu arbitrariamente, chì portarà prublemi à u corpu. Jamaica Macchina di tovaglioli sanitari


Tempu di Postu: Aug-09-2022