Benvenuti à i nostri siti web!

"Eight Min Today" hà intrutu in Quanzhou Womeng Intelligent Equipment Co., Ltd.

Partendu una nova era di l'intelligenza, i dispositi intelligenti cambianu gradualmente u funziunamentu di a sucità.Mentre a cumpagnia hè in crescita, Quanzhou Womeng Intelligent Equipment Co., Ltd hà sempre furnitu à i clienti boni prudutti è supportu tecnicu.Quanzhou Womeng Intelligent Equipment Co., Ltd. hè situatu in Quanzhou, a capitale culturale di l'Asia Orientale, u puntu di partenza di a Strada Marittima di a Seta.A cumpagnia hè stata creata in 2016 è hè una impresa chì si concentra in a ricerca, u sviluppu, a fabricazione è a vendita di l'equipaggiu di carta igienica.I prudutti coprenu l'equipaggiu di tovaglioli sanitari, l'equipaggiu di pannolini, l'equipaggiu per tirare i pantaloni, l'equipaggiu di materassi, l'equipaggiu di pad, etc.

A cumpagnia hà prudutti eccellenti è vendite prufessiunale è squadre tecniche, facilità di supportu cumpletu, secondu e diverse specificazioni di u produttu in diversi mercati, ogni equipamentu hè persunalizatu secondu i bisogni attuali di l'utilizatori, è hà una ricca sperienza in u disignu è a produzzione di l'equipaggiu.cumpetenze tecniche.

Cum'è un fornitore di soluzioni di fabricazione intelligente, durante l'epidemie, Quanzhou Womeng Intelligent Equipment Co., Ltd. hà urganizatu rapidamente a spina tecnicu di a cumpagnia per sviluppà urgente maschere basate nantu à a precipitazione di a so propria tecnulugia d'automatizazione quandu a dumanda di prevenzione medica è materiali di cuntrollu. è l'equipaggiu era urgente.L'equipaggiu di pruduzzione, è hà finitu u sviluppu di l'equipaggiu di produzzione cumplettamente automaticu per e maschere protettive rapidamente è senza problemi.Si prepara à urganizà a produzzione di l'equipaggiu è à mobilizà u persunale di stallazione è di cumissioni per accelerà l'assemblea di l'equipaggiu è u travagliu di cumissioni.
nutizie


Tempu di pubblicazione: 08-oct-2021