Benvenuti à i nostri siti web!

Pazzu per a carta igienica?Ùn pigliate micca carne, verdura è frutti?Perchè succede questu?Giamaica Macchina per tovaglioli sanitari

Pazzu per a carta igienica?Ùn pigliate micca carne, verdura è frutti?Perchè succede questu?Giamaica Macchina per tovaglioli sanitari

微信图片_20220708144422

In l'epica di l'anti-epidemia di a Cina in 2020, a chjusa di Wuhan hè u capitulu più duru.I Cinesi sò urdinati, i Cinesi si guardanu è si aiutanu, i Cinesi "suptenenu da tutti i lati", è i Cinesi sò "Wuhan Come on".Hè tuttu brusgiatu in a nostra memoria.

In risposta à a "chiusura di a cità per luttà contra l'epidemie" da a Cina, l'Occidenti, guidatu da i Stati Uniti è u Regnu Unitu, hà passatu un prucessu da a calunnia disprezzante à "chianciri è copià i travaglii di casa".

In u video di l'Occidenti chì chjude a cità, u più impressiunanti hè a battaglia di compra di panicu chì hà saccheghjatu u supermercatu.

A cosa più sorprendente per u populu Chinese hè chì i Yankees compru prima di a chjusura di a cità.Ùn si precipitò à cumprà carne di vacca è verdura, è ùn si precipitò à cumprà latti è frutti, ma tutti fubbenu in furia per a carta igienica ?

Beifeng presta attenzione à a fretta di l'Americani per a carta igienica, micca à attentu à a sussistenza di u populu dopu chì l'Americani chjusu a cità, ma à scopre a logica ecunomica daretu à questu, chì vale a pena espose!

01
scavate a fabricazione
A carta igienica hè una necessità per a vita di ogni ghjornu di l'omu, è a carenza di i prudutti chimichi di ogni ghjornu dopu à a chjusura di a cità face chì a ghjente sente più veramente chì u "scavatura di a fabricazione" in i Stati Uniti ùn hè micca un cuncettu di una certa industria, ma permea tutta a catena industriale..

L'esperti americani anu refuting i rumuri in i media chì u cunsumu di ogni ghjornu di carta igienica in i Stati Uniti supera u 80% di u tassu di produzzione domestica, è a proporzione di l'impurtazioni hè chjuca, cusì ùn ci hè bisognu di compra di panicu.

Tuttavia, l'esperti americani parlanu di a capacità di furnimentu di a sucità americana in i tempi normali.Durante a corsa globale per a carta igienica, ci sò rumuri chì a carta igienica è e maschere usanu a stessa materia prima.

Se un paese vole espansione a capacità di produzzione di maschere, deve strincà a produzzione di carta igienica.Questu hè un fattu!

In u ferraghju di l'annu passatu, a Cina hà allargatu a capacità di produzzione di maschere ogni ghjornu da 5 milioni di pezzi à 2 miliardi di pezzi.In più di l'approvvigionamentu di materie prime, a capacità di produzzione hè aumentata di decine di volte, è hè più dipendente di l'efficienza di a produzzione migliorata da a "macchina automatica di maschera".

L'annu passatu, u presidente di i Stati Uniti è i dignitarii europei hà dumandatu disperatamente à e grande cumpagnie di fabricazione domestica di sviluppà linee di produzzione di maschere, ma tutti i paesi eranu stuck.

L'epidemie di maschere completamente automatiche in Cina hè cuncentrata in Dongguan, Guangdong è Quanzhou, Fujian.Alcune persone anu suscitatu dubbii.A capitale d'alta tecnulugia di a Cina è a capitale di fabricazione di machini ùn sò micca situati in queste duie cità.Perchè u focu di e macchine di maschere hè cuncentratu quì?

Perchè sti dui cità sò "capitale di machini di carta".In ferraghju è marzu 2020, e linee di produzzione di maschere cumpletamente automatiche aghjunte in u mo paese sò principalmente in dui modi, novi è mudificati.

A maiò parte di e linee di produzzione di maschere mudificate in u passatu eranu pannolini per i zitelli, tovaglioli sanitari, salviette umide è linee di produzzione di carta igienica.

Prima di 2020, più di 70% di e linee di produzzione automatizata di i prudutti in u mo paese venenu da Quanzhou, Fujian è Dongguan, Guangdong.

In più di a trasfurmazioni di a linea di produzzione, in a prima mità di l'annu passatu, i pruduttori di pannolini è linee di produzzione di tovaglioli sanitari per centinaie d'anni fermanu i so ordini originali è cuncentranu a so forza di focu nantu à e linee di produzzione di maschere.

a linea di pruduzzioni di maschera cumplettamente automatica di u mo paese ùn hè micca solu u sogliu di una macchina, ma tutti l'aspettu di l'unità di elettrificazione, u servocontrol, a trasmissione meccanica, etc., sò stati tutti localizzati.

Queste parti è cumpunenti sò stati impurtati da a Germania è u Giappone in i primi anni, ma dopu chì sti industrii cunnessi sò stati trasferiti in Cina è a produzzione à grande scala hè stata ottenuta, ùn hè micca impussibile per i tedeschi d'oghje di custruisce una linea di produzzione di maschere in Germania.Tuttavia, a scala ùn pò esse furmatu, u costu hè altu, è u pruduttu ùn hè micca qualificatu.

Per ùn dì, a fabricazione basica, cum'è l'elettrificazione, u servocontrol, è e tradizioni meccaniche hè stata alluntanata da i Stati Uniti per decennii.

Dopu chì a Cina hà allargatu rapidamente a so capacità di produzzione di maschere attraversu a linea di produzzione di maschere, ci era preoccupazione in u paese à quellu tempu, dicendu chì i pannolini, i tovaglioli sanitari, i salvietti umidi è altri prudutti per i zitelli è femine seranu scarsi in i prossimi mesi.

À quellu tempu, parechji amichi eranu perplessi, perchè tutte e marche di pruduzzione di pannolini per i zitelli ùn puderanu micca urdinà novi linee di produzzione in quellu tempu, perchè u prufittu di dece linee di produzzione di pannolini à quellu tempu ùn pudia micca mantene cù a macchina di maschera paragunabili à a stampa di soldi. macchina.

À a fine, aghju sempre "ringraziatu" à i persone anti-intellettuali in Europa è in i Stati Uniti.U so rigettu estremu di e maschere è i sforzi anti-epidemici buddisti di i guverni europei è americani anu fattu chì l'esportazione di maschere da a Cina "aumentò assai, ma micca quantu s'aspittava!"

In maghju è ghjugnu, e maschere domestiche ùn sò micca vendibili, ma l'effettu di scala è l'effettu regulatori di u mercatu cinese sò stati immediatamente riflessi.Queste linee di produzzione ponu esse trasformate rapidamente in linee di produzzione per pannolini, tovaglioli sanitari, tissue umitu è ​​carta igienica per assicurà a fornitura di materiali di ogni ghjornu..

Paragunendu a capacità di estrusione è l'ajustamentu mutuale di a machina di maschere di a China è di a macchina di carta, si pò capisce chì durante l'epidemie in i Stati Uniti, ci era una mancanza di supportu per a fabricazione basica cum'è l'elettrificazione, u servocontrol è a trasmissione, è i Stati Uniti. avia lacune in macchine di maschere è macchinari di carta igienica., ùn pò salvà unu.Jamaica Macchina tovaglioli sanitarie

Hè un fenomenu inevitabbile chì ci sò carenze in i dui aspetti.Quandu l'Americani cunsidereghjanu chì e maschere è altri materiali naziunali di salute publica strinceranu a capacità di produzzione di i materiali di ogni ghjornu, a carenza di carta igienica hè diventata inevitabbile.

Dunque, à a fine, a carta igienica accumulata durante u bloccu di i Stati Uniti hè diventata in valuta dura.

02
Scarti alimentari scioccanti
Tutti capiscenu chì dopu chì i Stati Uniti anu chjusu a cità, a carenza di carta igienica hà causatu u panicu di compra.Allora a mancanza di alimentazione, ùn hè micca una necessità più terribile ?

Perchè nimu ùn accumula risu, tagliatelle, piatti di carne, frutti è latti?

Perchè chì currisponde à a scavatura di a fabricazione americana, l'offerta di prudutti agriculi in i Stati Uniti hè assolutamente surplus.

Duranti a chjusura di i Stati Uniti, cù u flussu cuntinuu di logistica, l'Americani anu un supply infinitu di prudutti agriculi è alimentariu.

U primu mutivu di u surplus di prudutti agriculi in i Stati Uniti hè chì "a so terra hè troppu bona".I Stati Uniti occupanu e migliori pianure di latitudine media è bassa in l'America di u Nordu.

Ancu l'area generale di a Cina è di i Stati Uniti hè simile, u norduvestu di u mo paese hè aridu, u suduvestu hè u tettu di u mondu, è e muntagne è muntagne in Yunnan è Guizhou sò assai chjuche.L'area cultivabile di a vera pianura hè pietosa.

In ogni casu, a costa est è punente di i Stati Uniti, ancu s'ellu ci sò muntagne in l'internu, ma l'altitudine più altu hè menu di a mità di u Monte Everest, l'area di terra cultivabile di i sei stati agriculi maiò in i Stati Uniti supera a terra cultivable. zona di China.

Accoppiata cù i Grandi Piani di i Stati Uniti, a piantazione mecanizzata di e grande splutazioni, da a ripruduzzione à i fertilizzanti chimichi, è l'applicazione di tutte e tecnulugii agriculi, a pruduzzione di i prudutti agriculi americani hè parechje volte quella di a Cina.

A pruduzzione di i prudutti agriculi hè parechje volte quella di a Cina, ma a pupulazione hè un quartu di a China.Di sicuru, hà purtatu un surplus di prudutti agriculi in i Stati Uniti.

I Stati Uniti ùn sò micca solu l'esportazione di prudutti agriculi à a Cina, ma ancu i dumps in paesi cum'è Canada è Messicu.In basa di enormi esportazioni, ci hè sempre un surplus seriu di prudutti agriculi è alimentari in i Stati Uniti.

Parechji amichi seranu surprised chì a nutizia in i Stati Uniti ùn hà mai dettu chì ci hè un surplus di prudutti agriculi domestici!

U sicretu americanu hè: siate bè à i perdi, sia bè à scaccià !

À a stallazione di pollo arrustatu in u supermercatu americanu, i pollastri arrustiti sò posti nantu à i scaffali.S'elli ùn sò micca vinduti dopu à duie ore, seranu gettati !

Una scatula di fragole, s'ellu hè ruttu, a scatula sana sarà ghjittata, iè !Tutta a scatula !Un mazzulu di banane, s'ellu hè ruttu, tuttu u mazzulu deve esse ghjittatu, iè !Tutta la mansa !

Inoltre, quandu i patate, i pumati è altri prudutti agriculi sò venduti, quelli chì anu forme antiestetiche è troppu grandezze chì superanu a media deve esse ghjittati.Apple, mango, dragon fruit è altri frutti, u standard hè ancu listessu.

In i Stati Uniti, finu à chì i prudutti alimentari senza vacuum sò venduti à prezzi quasi zero u ghjornu dopu, sò ghjittati u terzu ghjornu.

Quandu i Cinesi manghjanu carne, ùn ponu micca aspittà chì i trotti di porcu, i pedi di pollulu, a coda di boi, u sangue di l'anatra, u bue, l'intestinu grossu, è tutti l'organi internu per esse cullati secondu l'ordine.

L'Americani vendenu bistecche, u culore, o ancu a forma ùn hè micca bè, ghjustu ghjittà.

Sicondu e statistiche di l'agenzia di e Nazioni Unite, i rifiuti nantu à a tavula americana ogni annu sò abbastanza per aiutà decine di milioni di zitelli poveri in Africa, ma ci sò decine di millaie di carità è organizzazioni di benessiri publicu in i Stati Uniti.Nisuna recensione!

03
Forza i Cinesi à manghjà menu carne
Allora u prublema di l'alimentariu hè un puntu cecu per l'urganisazioni ambientali americane è l'urganisazioni caritative?

Micca essatamente!Fighjenu nantu à l'emissioni di carbone causate da l'abitudini alimentari.

Hè solu a direzzione chì si focalizeghjanu, solu a Cina!

I martiri di a rivuluzione chinesa, ghjittavanu a testa è sparghje u so sangue, è sacrificà decine di milioni in cambiu di a libertà di e generazioni future per perseguite una vita megliu.

Settant'anni dopu à a fundazione di a Republica Populari Chine, dopu à decennii di difficultà, dopu à a riforma è l'apertura, ci sò stati carne sporadica è pisci di pisci nantu à a tavola di cena di uni pochi di famiglie.

Sia chì pudete manghjà carne o micca, hè u riflessu più intuitivu di u livellu di ingesta di nutrienti.Ùn manghjà carne significa carenze nutrizionali.

Per parechji anni, l'altitudine media di i Cinesi chì sò principarmenti vegetariani ùn hà micca seguitu cù i Giapponesi chì sò megliu nutriti, perchè i media anu esclamatu chì i Giapponesi ùn sò più "picculu Giappone".

Finu à l'ultima decennia, a maiò parte di e famiglie avianu a libertà di manghjà carne, è anu pussutu aduprà carne, ova è latte suffirenzi per spinghje l'altitudine media di l'adulescenti chinesi à u primu in l'Asia orientale.

In l'ultimi decennii, i Stati Uniti anu utilizatu "faccia gialla è musculi magre" per ridiculizà è sminuì u sviluppu ecunomicu arretratu di a Cina.Quandu i Cinesi infine cumincianu à campà una bona vita è sò capaci di manghjà carne, i Cinesi manghjanu carne è emettenu gasi di serra, distrughjendu l'ecologia.ambiente cumminatu.

In ogni casu, secondu e statistiche glubale, u cunsumu di carne per capita di a Cina hè menu di a mità di quellu di i Stati Uniti, ranking fora di a decina o più in u mondu.

Inoltre, u cunsumu annuale di carne di i Cinesi include scarti cum'è i trotti di porcu è i pedi di pollulu, è ancu tutti l'organi interni.

 


Tempu di Postu: Aug-02-2022