Benvenuti à i nostri siti web!

Media britannici: L'inflazione elevata aggrava a "povertà sanitarie" di e donne africane. Argentina Macchine per i tovaglioli sanitari

Media britannici: L'inflazione elevata aggrava a "povertà sanitarie" di e donne africane. Argentina Macchine per i tovaglioli sanitari

微信图片_20220708144410

Reference News Network hà infurmatu u 18 d'Agostu. Sicondu un rapportu nantu à u situ web di a Fundazione Thomson Reuters in u Regnu Unitu u 16 d'Agostu, Juliette Opoku, una studentessa ghanese di 15 anni, era una volta umiliata da u sangue nantu à a so uniforme di a scola, perchè ella avissi esse assente ogni mese.A classa durò circa una settimana perchè i so genitori ùn si pudianu permette di cumprà cuscinetti sanitarii per ella.

In u paese di l'Africa Occidentale, induve l'inflazione hè intornu à u 32 per centu, u prezzu di un pacchettu di pads sanitarii hà più di radduppiatu à 12 cedi da 5 cedi ghanesi ($ 0,59) l'annu passatu, furzendu cumpagnie cum'è Oppo Pover famiglie cum'è a famiglia Ku pò solu solu. spende i so soldi in l'alimentariu invece di i prudutti d'igiene.

"Aghju ghjucatu à l'absenza perchè una volta chì u mo uniforme di a scola s'hè sporca durante u mo periodu è i picciotti si sò burlatu di mè.Mi hà fattu perde a mo fiducia ", disse Opoku.

"I cuscinetti sanitari sò cusì caru ... A volte aghju utilizatu carta igienica, pannolini o strisce per i zitelli durante u mo periodu", disse.

L'inflazione glubale hà rializatu u costu di i cuscinetti sanitari in parechji paesi africani, furzendu più di e ragazze à aduprà alternative igieniche chì ponu purtà à l'infezzione è l'infertilità, dicenu esperti di salute è carità.

ActionAid, chì sustene e donne è e donne, hà truvatu chì u prezzu di un pacchettu di pads sanitarii hà saltatu 117 per centu in Zimbabwe è 50 per centu in a Republica Democràtica di Congo in April, cumparatu cù ghjennaghju.

Carità dicenu chì questu puderia avè cunsequenze terribili per milioni di ragazze africane - affettendu a so educazione, a salute è a dignità, forse furzendu à impegnà in u trafficu sessuale cù l'omi anziani - è infine aggravendu a inuguaglianza di genere.

 

 


Tempu di post: 18-aug-2022