Benvenuti à i nostri siti web!

U mercatu di pannolini per adulti puntu di svolta chjave 6000 anziani interpretazione di dati di e-commerce di trè tendenzi maiò in l'industria, machini di pannolini per adulti

U mercatu di pannolini per adulti puntu di svolta chjave 6000 anziani interpretazione di dati di e-commerce di trè tendenzi maiò in l'industria, machini di pannolini per adulti

AgeClub si concentra profondamente in l'innuvazione è a trasfurmazioni di u mercatu di i cunsumatori anziani.In u prucessu di ricerca cumpleta nantu à u mercatu di cunsumatori anziani di a China, avemu trovu chì i diapers per adulti cù l'anziani cum'è u gruppu di destinazione principale sò raramenti preoccupati da u publicu, è pare à u mondu esternu esse una suddivisione tradiziunale è senza imaginazione.

微信图片_20220708144419

In fattu, cù u rapidu sviluppu di a tendenza globale di l'invechjamentu, u mercatu di pannolini per adulti hè diventatu più grande è più grande, è a diminuzione di a natalità hà purtatu à a decadenza di u mercatu di pannolini per i zitelli.

Per esempiu, in 2017, u voluminu tutali di vendita di i prudutti di incontinenza adulta in Giappone era 7,835 miliardi di pezzi, un incrementu di 21% annantu à 2013, è a dimensione di u mercatu superò RMB 10 billion;Da u 2015 à u 2020, a vendita di pannolini per adulti in i Stati Uniti aumenterà da 48%, solu 2,6% paragunatu cù a vendita di diapers per i zitelli.

Cù l'accelerazione di a sucietà anziana di a Cina è a tendenza generale di l'aghjurnamentu di u cunsumu di a famiglia di a Cina, u spaziu di u mercatu, u mudellu di cumpetizione, i canali di cummercializazione, e forme di produttu, i bisogni di l'utilizatori è altri aspetti di l'industria di i pannolini per adulti in Cina cambianu rapidamente.

AgeClub hà cuntatu 6,000 dati di cunsumu di e-commerce in linea di pannolini per adulti in u ghjugnu di u 2019, è cumminati cù diversi metudi cum'è dati di l'industria, paraguni trà Cina è Giappone, analisi di brevetti, casi stranieri, etc., hà fattu un'analisi approfondita di a China industria di pannolini per adulti, è furmata "Deconstructing the Senior Consumer Market Series Data Report: 6.000 dati di e-commerce palesanu a vigilia di u cambiamentu qualitatiu di pannolino adulti in Cina".

Eccu trè punti chjave di stu rapportu:

Puntu di vista Core 1: U spaziu di u mercatu di diapers per adulti si apre rapidamente, è u ritmu di crescita cumpostu in l'ultimi sei anni hà assai sopra à quelli di e donne è i prudutti di i zitelli.In i prossimi 3-5 anni, a dimensione di u mercatu di i pannolini per adulti serà 2,9-6,5 volte quella di u 2017, è e cumpagnie listate cum'è Hengan International è Vida Paper sò strette dispostu; macchinari per pannolini per adulti.

Puntu core 2: U canali di e-commerce cresce rapidamente, è hè diventatu a marca cù a più alta vendita in linea in modu affidabile.Inoltre, a dumanda di i cunsumatori è u putere di compra sò stati significativamente aghjurnati, è ùn sò più preoccupati solu di i prezzi bassi, è sò disposti à pagà per prudutti di qualità megliu è prezzi moderati; machini di pannolini per adulti.

Core Idea 3: Contrariamente à a cunniscenza cumuni, l'industria di diaper per adulti hè in realtà una industria high-tech.A forza motrice interna di l'industria di i pannolini di u Giappone hè l'applicazione continua di e tecnulugia novi, chì porta à l'ottimisazione è l'aghjurnamentu cuntinui di e forme di produttu è di l'esperienze d'utilizatori.Hangzhou Reliable hè un capu meritatu in l'analisi di i brevetti di pannolini di i principali marchi domestici.

|||Core Discovery 1: U spaziu di u mercatu di diapers per adulti si apre rapidamente, è u ritmu di crescita annuale cumpostu supera assai quellu di e donne è i prudutti di i zitelli.

Attraversu l'analisi di dati di l'industria, AgeClub hà truvatu chì u spaziu di u mercatu di l'industria di i pannolini per adulti hà sperimentatu una rapida crescita in l'ultimi sei anni.

Sicondu e statistiche di China Paper Association, da u 2012 à u 2017, a dimensione di u mercatu di i prudutti di incontinenza adulta (cumprese pannolini, pannolini, cuscinetti di infermiera, etc.) in Cina hè aumentata da 2,38 miliardi di yuan in 2012 à 6,29 miliardi di yuan in 2017, cù un tassu di crescita annuali cumposti di 21.5%. machini di diaper adulti


Tempu di post: 19-sep-2022