Benvenuti à i nostri siti web!

U diaper per adulti ùn hè micca solu usatu per incontinenza!Mettiti, micca vergogna !Vietnam Macchine per i tovaglioli sanitari

U diaper per adulti ùn hè micca solu usatu per incontinenza!Mettiti, micca vergogna !Vietnam Macchine per i tovaglioli sanitari

微信图片_20220708144446

Parlendu di diapers, assai persone pensanu chì l'urina di i zitelli ùn hè micca umita.Tuttavia, i diapers ùn sò micca "esclusivu" di i zitelli.Ci hè ancu un tipu di diapers.Ancu s'ellu imbarazzarà parechje persone, hè un "picculu espertu" in a vita.In parechji casi, pò aiutà à risolve parechji prublemi, in particulare per e persone di mezza età è anziani, è hè una parte indispensabile di a vita.Hè diaper adult.Vietnam Sanitary napkin machinery

Parechje persone cunnosci a mità di i so diapers adulti è a so cunniscenza di elli ferma solu nantu à l'incontinenza d'urina.Questu hà ancu purtatu à preghjudiziu per parechje persone.S'ellu hè purtatu, significa chì hè una manera vergognosa è malsana.

In fatti, questu hè una vista ristretta di diaper adulti.In parechje occasioni, u diaper adultu pò esse utile.

Quandu ùn hè micca cunvenutu per andà in u bagnu
Calchì volta u toilette ùn hè micca pudete andà in ogni mumentu.

Per esempiu, u vostru travagliu deve esse in u postu (cum'è u persunale medico);qualchì volta per via di un viaghju di cummerciale, hè difficiule di truvà un toilette per via di un viaghju di cummerciale;ogni prova impurtante in a vita, per via di l'urgenza di a sala di prova, hè prublema per entra è surtite da u toilette;A Cuppa Mondiale di quattru anni è i Ghjochi Olimpichi, ùn vogliu micca mancà un tempu maravigliu .....

Allora scontru queste situazioni, veramente bisognu di un pacchettu di diaper adulti per vene à i fiumi è i laghi per salvà, chì hè cunvenutu è igienicu.Perchè duvete ricusà crudelmente?

Vive durante u puerperiu

Mamma hè a più grande persona in u mondu.Ùn hè micca solu cuncepimentu in uttrovi è suppurtà u dulore di a fertilità, ma ancu affruntà i lochia dopu a nascita.

U cusì chjamatu lochia si riferisce à a cumminazzioni di sangue, mucus, tissutu di placenta è globuli bianchi in l'utru dopu chì l'endometriu hè finitu.Propiu.

Duranti a lochia postpartum, perchè a quantità di scaricata era grande, u pappu sanitariu ordinariu era troppu tardi per assorbe u sangue, era faciule per fughje nantu à i pantaloni.Inoltre, ùn era micca cunvenutu per esce da u lettu per andà in u bagnu.U liquidu hè ancu favurèvule à a ripresa di a ferita

Incontinenza di gravità

u mo paese hè intrutu in a sucetà "super aging".Sicondu statistiche, u numeru di anziani in u mo paese in 2020 hà righjuntu 225 milioni.U numaru di l'anziani hè in crescita, è u prublema di a salute di l'anziani ùn pò esse ignoratu.

L'incontinenza urinaria hè una malatia urinaria relativamente cumuna trà l'anziani.A causa di varii mutivi, cum'è accidenti cerebrovascular, dimenzja, dimenzja, o donne sani anziane, anu sperimentatu sagging uterino, mucosa uretrale è mucosa uretrale.Finu è tensione, sempre chì avete starnutu o tosse, pruvucarà diversi gradi di incontinenza urinaria.L'incontinenza urinaria influenzerà a vita normale di l'anziani.In più di u trattamentu attivu, l'usu di pannolini hè ancu essenziale.

I diapers per adulti ùn ponu micca solu riduce a carica di i caregivers, ma ancu migliurà a qualità di vita di l'anziani.Ùn sò più preoccupati di esce.Puderanu ballà a piazza di ballu è beie u tè di a matina cù i so vechji amichi.

I diapers per adulti ùn sò micca vergognosi di portà.In l'estiu caldu, hè particularmente impurtante di sceglie un diaper per adulti cù una bona transpirabilità, anti-fuga di u latu, è grande absorption.Vietnam Sanitary napkin machinery.

U pannolu per adulti di Kang Zhiliang hè morbidu cum'è u cuttuni, ultra-sottile è cunfortu, sicca è sicca dopu l'umidità, mantene a pelle secca è còmoda in ogni mumentu.

U film cumpostu impermeable hè utilizatu per prevene efficacemente a penetrazione, riducendu u nùmeru di tempi di lavaggio di lenzuola è lenzuola ..... Kang Zhicheng, si preoccupa solu di voi.


Tempu di post: Jul-16-2022